Banner

InDoor: app voor de zorg

Logis.P introduceert binnen InDoor©, de app voor iedere zorginstelling, een unieke nieuwe functionaliteit. Smartphonegebruikers kunnen zich hiermee ook aanmelden voor geplande afspraken en realtime op de hoogte blijven over het verloop van hun afspraak. Uitloop en wachttijden, persoonlijke afspraakherinneringen maar ook  afspraakgerelateerde informatie. Informatie die bestemd is voor de individuele patiënt en de betreffende afspraak binnen InDoor©.

Daarnaast helpt InDoor© de patiënt de weg te vinden naar en binnen de zorginstelling. En biedt het de patiënt de gelegenheid feedback te geven op het afgelegde bezoek. InDoor©geeft ook het ziekenhuis snel inzicht in relevante patiënten afspraakgerichte voorinformatie en geeft melding van de aanwezigheid van de patiënt voor de betreffende afspraak. Uniek in de zorg!

Selfservice & hospitality
Elke dag opnieuw gebruiken meer ziekenhuizen en andere zorginstellingen de patiëntenlogistiek van Logis.P. Nu is er door Logis.P ook een app ontwikkeld die de zelfredzaamheid van de patiënt bevordert: InDoor. De app past naadloos in het Logis.P-concept van selfservice & hospitality.

InDoor levert relevante informatie voor de patiënt over de afspraak, uitlooptijd, wachttijd, de wachtruimte en de route daar naar toe. Met InDoor kunnen patiënten ook het bezoek aan zorgverlener, afdeling en zorginstelling beoordelen. Die informatie en ervaringen kunnen met andere gebruikers worden gedeeld. Deze optimale informatievoorziening is een essentiële voorwaarde voor een goede patiëntervaring en verbetert daarmee de zorg.

Voordelen
Het is belangrijk voor zorginstellingen om efficiënter te werken, patiënttevredenheid te verhogen en kosten te besparen. Logis.P InDoor is hét middel dat aansluit op de behoeftes van mensen in deze tijd en neemt taken uit handen van zorginstellingen. Met deze selfservice-oplossing heeft de patiënt zijn bezoek letterlijk in eigen hand. Logis.P InDoor kan flexibel worden ingericht voor de zorginstelling.
 


Download ook de brochure met álle ins en outs over de app.

Aanmelden
Geen balie, geen wachtrij, geen stress. Aanmelden in een mum van tijd met je eigen telefoon en afspraakgegevens worden volledig automatisch opgehaald. Met InDoor hoort in de rij staan voor een nummer definitief tot het verleden. Via de app kan de patiënt zich aanmelden terwijl hij een kopje koffie in het restaurant drinkt. Daarnaast zal dankzij de innovatieve navigatietechnologie de patiënt snel naar zijn afspraak worden geleid. Een bezoek aan ziekenhuis of andere instelling wordt zo een betere ervaring en zorgt voor meer tevreden patiënten.

Informeren
De patiënt weet precies hoe lang hij moet wachten door real-time informatie over lopende afspraken, uitlooptijden en wachttijden bij binnenloop, bijvoorbeeld bij bloedprikken. Thuis of op het werk kan de patiënt via InDoor al zien wat de wachttijden zijn en hierop de vertrektijd aanpassen. Dit is een aanvulling op de bestaande mogelijkheid om thuis een sms te ontvangen met informatie over uitloop en wachttijden. Bij afspraken geeft InDoor actuele informatie over uitloop of wijzigingen in de afspraak. Onnodig wachten in de zorginstelling behoort zo tot het verleden.

Als de patiënt al in de zorginstelling aanwezig is, wordt hij automatisch up-to-date gehouden. InDoor kan ook informatie weergeven over andere locaties of bezienswaardigheden zoals coffee corners, winkels en kunst. Door de uitloop in de gaten te houden of via de ontvangst van een pushbericht kunnen patiënten precies op tijd weg.

InDoor helpt de patiënt ook herinneren aan de afspraak. Bovendien worden de afspraken van de zorginstelling naadloos geïntegreerd met de eigen agenda. Door het leveren van gerichte bezoekinformatie die gerelateerd is aan de afspraak en lopen behandeltrajecten, bijvoorbeeld een brochure, krijgt de patiënt optimale voorlichting over zijn bezoek aan de zorginstelling.

Navigeren
Door navigatie binnen de instelling kan de patiënt met InDoor gelijk de juiste locatie van de bespreekruimte, wachtkamer of poli vinden. Door het gebruik van microlocatie services weet InDoor altijd waar de patiënt zich bevindt en helpt het de patiënt de weg te vinden binnen het gebouw. De onoverzichtelijkheid binnen de instelling verdwijnt omdat patiënten een plattegrond kunnen inzien, precies weten wat hun route is, en hoeveel tijd die in beslag neemt. De route naar de afspraak wordt interactief doordat op de app de herkenningspunten langs de route worden getoond. Zo weet de patiënt constant of hij de juiste weg volgt.

Transparantie
Een geïnformeerde patiënt is niet alleen nastrevenswaardig op het gebied van afspraakinformatie. Logis.P InDoor maakt het voor patiënten mogelijk om behandelaars of afdelingen te beoordelen na hun afspraak. Die resultaten zijn vervolgens beschikbaar voor patiënten die bij dezelfde arts of afdeling onder behandeling staan. Dit past perfect binnen doelstellingen van transparantie, gastvriendelijkheid en het richten op patiënttevredenheid.

Alle gegevens en informatie voor het beste ziekenhuisbezoek liggen met InDoor direct in handen van de patiënt. Betere zorg is nu op een swipe afstand.
 

InDoor: app voor de zorg InDoor: app voor de zorg