Banner

Overheid

Decentralisaties, herindelingen, bezuinigingen en meer toegankelijkheid richting burgers. Lokale overheden hebben met uitdagingen te maken die veel vragen van hun medewerkers. Termen als participatie-samenleving blijken soms nog beladen, maar meer verantwoordelijkheid bij de burger leggen is een geaccepteerde trend. Logis.P zet dat door binnen gemeenten. Door digitale recepties kunnen burgers meer zelf regelen en kan de gemeente zijn ambtenaren effectiever inzetten. Burgers worden de logistieke spil van hun contact met de gemeente. Voor zowel aanvragen bij burgerzaken als het inleveren van administratie voor gemeentelijke toeslagen, vergunningen en uitkeringen biedt Logis.P een uitkomst. Selfservice legt meer in handen van de burgers en zorgt zo voor forse besparingen aan de balie en de backoffice omdat burgers eigenhandig en digitaal hun zaken regelen.

 

  • Banner

    DigiPlein

    Gemeenten ontvangen vele burgers per dag voor diensten zoals het aanvragen van bijstand tot het ophalen van rijbewijzen. De DigiPlein verbetert de efficiëntie van die processen en is een applicatie die de ontvangst en afhandeling van grote aantallen bezoekers optimaliseert.

    Lees verder >
  • Banner

    DigiShop

    Met DigiShop komt selfservice ook in de personeelskantine/restaurant centraal te staan. Personeel kan zelf afrekenen.

    Lees verder >