Banner

Nooit meer in de Rij!

14 maart 2016

Nooit meer in de rij en het  hele zorgproces écht in eigen hand. Dat is mogelijk met de nieuwste aanvulling van Logis.P: de zorgapp InDoor. Vanaf nu kan de patiënt zich via de app aanmelden voor een afspraak in het ziekenhuis. Het is met InDoor mogelijk geworden het complete ziekenhuisbezoek logistiek af te wikkelen in één app.

Logis.P introduceert binnen InDoor©, de app voor iedere zorginstelling, een unieke nieuwe functionaliteit. Smartphonegebruikers kunnen zich hiermee ook aanmelden voor geplande afspraken en realtime op de hoogte blijven over het verloop van hun afspraak.  Uitloop en wachttijden, persoonlijke afspraakherinneringen maar ook  afspraakgerelateerde informatie. Informatie die bestemd is voor de individuele patiënt en de betreffende afspraak binnen InDoor©.

Uniek in de zorg
Daarnaast helpt InDoor© de patiënt de weg te vinden naar en binnen de zorginstelling. En biedt het de patiënt de gelegenheid feedback te geven op het afgelegde bezoek. InDoor© geeft ook het ziekenhuis snel inzicht in relevante patiënten afspraakgerichte voor informatie en geeft melding van de aanwezigheid van de patiënt voor de betreffende afspraak. Uniek in de zorg!

Door het aanmelden via de app hoeft de patiënt niet langer in de rij bij de balie of de zuil te staan. Door de nieuwe ontwikkelingen, die Logis.P aan haar app heeft toegevoegd,  verloopt het aanmelden snel en vooral ook veilig met het oog op fraude en privacy.

Het betekent voor de patiënt een stress-vrij ziekenhuisbezoek. Je aanmelden in het ziekenhuis, informatie krijgen over uitloop, de weg vinden naar je afspraak, een vragenlijst invullen en je bezoek beoordelen: dit alles van A tot Z faciliteert de InDoor app.

Voordelen
Het is belangrijk voor zorginstellingen om efficiënter te werken, patiënttevredenheid te verhogen en kosten te besparen. Logis.P InDoor is hét middel dat aansluit op de behoeftes van mensen in deze tijd en neemt taken uit handen van zorginstellingen. Met deze selfservice-oplossing heeft de patiënt zijn bezoek letterlijk in eigen hand. Logis.P InDoor kan flexibel worden ingericht voor iedere zorginstelling.

Wayfinding

InDoor helpt de patiënt met de navigatie binnen de deuren van het ziekenhuis. Zo kost het geen moeite meer om de juiste bespreekruimte of poli te vinden en verdwaalt niemand meer op zoek naar zijn afspraak. Dankzij microlocatie services weet InDoor wáár de patiënt zich bevindt en zorgt het er voor dat de patiënt de weg weet te vinden.

Informeren

Met InDoor wordt de patiënt optimaal geïnformeerd. De app kan real-time informatie geven over lopende afspraken, uitlooptijden en wachttijden bijvoorbeeld bij het bloedprikken. Het is daarom mogelijk om al thuis of op het werk de wachttijden te zien en het vertrek richting Ziekenhuis hier op aan te passen. Zo behoort lang in de wachtkamer zitten tot het verleden. Daarnaast kan InDoor ook afspraakherinneringen sturen in combinatie met informatie of voorlichting over de afspraak: bijvoorbeeld de informatie om nuchter te verschijnen voor een ingreep.

Nieuwsgierig hoe de InDoor App werkt? Bezoek onze op stand 01-D125 op de Zorg & ICT. Klik hier voor uw gratis toegangsbewijs!
 




Nooit meer in de Rij!