Banner

DigiShop Retail

Horeca
Met Logis.P kan de gast zelf en digitaal een bestelling plaatsen en afrekenen. In bijvoorbeeld locaties met een grote doorloop, zoals lunchrooms, levert dit voordelen op omdat het personeel zich meer op keuken, bediening en serveren kan richten.

De gast maakt via de zuil een bestelling aan. Het digitale menu is geheel zelf in te richten en aan te passen. Er is een onderscheid tussen de DigiShop waar gelijk na het bestellen kan worden afgerekend, of de zuilen waarbij een bon wordt geprint en pas later moet worden betaald.

DigiShop betekent een moderne inrichting van uw bedrijf, bedienend personeel dat zich meer kan richten op een gastvrij verblijf van gasten en het voorkomt fouten in bestellingen. De bereiding van een verkeerde bestelling komt knullig en onprofessioneel over. Met DigiShop kan een bestelling niet meer verkeerd worden doorgegeven en is er meer overzicht op alle bestellingen en wanneer ze zijn geplaatst.

Detailhandel

De klant kan op de zuil producten selecteren om de winkelmand te vullen. Uiteindelijk wordt een bestelling worden geplaatst en kan worden afgerekend.

DigiShop Retail