Banner

Digitale Receptie

De Digitale Receptie van Logis.P wordt ingezet naast of in plaats van de bestaande receptie of beveiliging. Hiermee biedt Logis.P bedrijven een klantvriendelijk alternatief voor de ontvangst van haar gasten. De Digitale Receptie is de ideale oplossing voor al die situaties waar de receptie een noodzakelijke kostenpost is of weinig toegevoegde waarde biedt.

Bij bedrijven heeft de receptie een taak bij het ontvangen van gasten zoals klanten of leveranciers. Naast die ontvangst wordt het opnemen van de telefoon vaak aan een receptie uitgevoerd. Door nieuwe technologische ontwikkelingen zoals digitale telefonie is het heel goed mogelijk om deze telefoniefunctie anders te beleggen, bijvoorbeeld door deze uit te besteden.

Ook is de Digitale Receptie een ideale oplossing voor bedrijven met meerdere vestigingen. Voor bedrijven die cursussen, congressen en examens afnemen is er een speciale versie beschikbaar die ook mogelijkheden biedt voor intake en examenplaatsen. Doordat de Digitale Receptie over spraak en beeldverbindingen beschikt, is het zelfs mogelijk om alsnog klanten persoonlijk te ontvangen. Op deze manier beschikt u over een kosteneffectieve en klantvriendelijke oplossing.

Selfservice

Technologische ontwikkelingen veranderen de manier waarop we ons leven leiden in sneltreinvaart. Selfservice niet meer weg te denken uit ons leven. We boeken onze vakantie via het Internet, checken in op Schiphol met ons paspoort en leveren zelf onze boeken in bij de bibliotheek. Kortom, de mogelijkheden zijn enorm en de wereld die nog te winnen valt eveneens.

Selfservice maakt het ons niet alleen makkelijker, het is ook veiliger, efficiënter en goedkoper. Het is een mogelijkheid om in deze tijden van crisis te besparen op de kosten terwijl we toch onze kwaliteit van dienstverlening handhaven of zelfs verbeteren. Deze kwaliteit wordt geoptimaliseerd als zij gecombineerd wordt ingezet met hospitality-oplossingen als narrow-casting, room-signage, digitale bewegwijzering en wayfinding.

  • Ontvangen gasten zonder bemande receptie of beveiliging;
  • Onderdeel van een bedrijfsbreed platform voor selfservice van receptie tot aan het bedrijfsrestaurant;
  • Geïntegreerde bezoekersregistratie;
  • Uitgifte en inname bezoekerspassen;
  • Koppelbaar met uw bestaande systemen voor bezoekersregistratie en aan toegangscontrolesystemen;
  • Direct contact met backoffice of medewerkers via beeld of spraak verbindingen;
  • Zeer goede ROI.

Download voor meer informatie de volledige productbrochure.

Digitale Receptie